Kläder från Me and I

Jag sa ju att jag det kommit lite paket och att jag tänkt visa innehållet. Jag tycker om att shoppa och det blir säkert några kassar varje vecka. Det mesta visar jag nog upp här. Det jag hinner med i alla fall! ;-)
 
Först ut är paketet från Me and I. Jag gick på partyt i tron att jag bara skulle titta på barnkläder och kanske köpa något. Men det jag gillade mest var vuxenkläderna, så det blev två plagg till mig och ett var till barnen. Och för att jag handlade så mycket fick jag dessutom ett linne på köpet! (inte med på bild)
 
En rosa klänning med sura grodor till min lilltjej. Och ett par bruna, mjuka trekvartsbyxor till stortjejen.
 
 
Till mig blev det ett par blå yogapants. Jag yogar inte, men älskar mjukisbyxor. Och varför gå hemma och se sjaskig ut i gamla slitna mjukisbyxor? De här är jättesköna och smiter åt lite runt rumpa och lår. Och har en fin detalj med den rosa fjärilen på baksidan.
 
Och jag fick också ett par mjuka trekvartsbyxor. Svarta och supersköna! (ser att bilden inte riktigt är rättvis mot färgerna på mina byxor)
Taggar: kläder, me and i, mjukisbyxor;

Kommentera inlägget här :