Lördagens galej

I lördags var vi med på en matstafett här i byn. Jättetrevligt!! Här nedan ser ni min outfit och hur jag dukade. Hur man dukar osv har inte så stor betydelse, men jag får alltid lite ångest över det och vill göra fint. Jag är nöjd med hur det blev i alla fall. Huvudrätten som vi bjöd på blev väldigt god också, du kan se bild på det HÄR.
 
Instagrambilderna blir sällan bra, men så här såg jag ut i alla fall, med den nya blåa toppen från Gina Tricot.
 
Dukningen med det nya gamla ärvda porslinet
 
Mycket fina gerberor på bordet
Taggar: dukning, matstafett, outfit;

Kommentarer :

#1: Camilla

Jättefint! Både du och dukningen! Verkar vara en kul grej ni har varje år. Kanske får starta upp nåt liknande i Österro vi också ;)

Svar: Ja, det tycker jag! Kul att träffa nya människor :-)
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :